Bukannya senang nak cari kawan yang baik .
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik .

Kawan yang baik tidak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya.
Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan.

Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira.

Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik .

Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.

Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya.

Kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna. 

Kita adalah kawan yang baik jika kita menjadi kawan yang baik kepada kawan baik kita.
Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita.

Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak memberitahu perkara yang baik kepada kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan selalu menyampaikan perkara yang baik kepada kawan baiknya.

Dan kalau kita hendak mendapat kawan baik yang baik, kita mestilah terlebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik kepada kawan baik kita.
Dan semoga kita menjadi kawan baik yang baik!

kite kawan kan.?????


hal0ooo..agak lame tidak m'update bl0g nie.agak bz skang nie..bz melepak.haha..juz kidding.^__^
hmm..dah bce kan yg kt atas tuhhh..tu baru btul kawan baek kan..
since aku msuk f0rm6 nie..btambah lg laa kenalan aku di alam reality dan alam maya..hehe even baru kenal tp memg da rpat ngn smua..cam pelikkk je..tp x pelik.
klau kite leh g0  ngn prgai die s0 n0 pr0blem klau nk rapat.
cam skang...mira shue aiman imran iena faez hazriq myra mmbe lame dri chulan s0 memg rapat laa kan..n rara faehh akmal hafiz ke0yy pejai n ramai lg smua yg baru kenal..ad gak dh kenal mase 0rientasi arytu.
bestttt 0ooo ngn depa!smua kurgg siuman haha s0ryyyy~i means sume 0tak gile2 laa..klau lepak xde mreka2 nie memg x syi0kk la habaq ang.!hehe

nie mase buat ural..haha :))

cam kami..bru kenal dh leh pg camping kt teluk senangin.besttt had ever even tutt!hehe

nie pic kte0rgg di Lumut..
aku_ke0yy_hafiz_mira_faez_hazriq_imran_aiman

nie mase di Teluk Senangin..smart kan.??mgaku jela.!hehe

b4 nie pun kte0rg ade lepak jugk kt Mcd Medan G0peng..hehe dari situ laa kenalnya smua.

PEECE ^__^

nie akmal_aku n faehh nayan..*__*

haha mase d'mcd..bestttt gile time nie huh!sume gilerr camera haha

kte0rg pun ade lepakking di Chep0r + mydinn hehe

tandukk tu wajib bg kami..hehe

MYDINNN....

nie pun ketika di Mcd..^___^
   
s0ooo..xde ape yg aku nak ckap kt sini kcuali 
AKU SAYANG K0RGG SEMUAA...^__^
maaf laa klau aku ade wat k0rg kecik aty 0rg ape2.k
kite kawan kan..