padamu aku bersujud..



Ya Allah..jika Kau TIDAK IZINKAN cintaku untuk jatuh pada hatinya, tidak mengapalah..tapi aku BERHARAP Kau jatuhkanlah hatinya pada insan yang bakal memimpinnya ke SYURGA, pada saat dia betul-betul bersedia..pintaku, janganlah dia DILUKAI LAGI..Untuk CINTA yang TIDAK PERNAH KITA MILIKI, ingatlah bahawa setiap sesuatu yang sangat kita sayang itu, segalanya hanya MILIK Dia..♥
•.♥•❤ Ya Allah, seandainya Engkau catatkan di Luh Mahfuz dia untukku ,satukanlah hatinya dan hatiku atas jalan yg diredhaiMu ❤•.♥•

Maka jika nantinya kita TIADA JODOH, mungkin saya tidak cukup baik untukmu..pasti ada WANITA lain yang LEBIH BAIK untukmu..dan YAKINLAH, jika memang diriku adalah pasangan dari tulang rusukmu, maka tanpa kamu minta untuk tidak BERKENALAN dengan orang lain pun, saya akan TETAP menjadi pendampingmu..kerana saya yakin TULANG RUSUK tidak akan BERTUKAR..

sekuat mana kita setia..Sehebat mana kita merancang..Sejauh mana kita menunggu.. Sekeras mana kita bersabar..Sejujur mana kita menerima..

NAMUN..jika ALLAH tidak menulis JODOH kita bersama, kita tetap TIDAK akan 
bersama..



No comments:

Post a Comment

leave ur comment kt snie ea..
apepun boleh..^_^